RSS

Monthly Archives: March 2010

~SOLD OUT~ WALLET 

RM50.00 each (All are sold out)

 
Leave a comment

Posted by on March 31, 2010 in REPLICA WALLET

 

Tags: , , , ,

~SOLD OUT~ REPLICA HANDBAGS

Chanel = RM80.00 (Sold Out)

Fendi = RM140.00 (Sold Out)

 
Leave a comment

Posted by on March 31, 2010 in REPLICA HANDBAG

 

Tags: , , ,

JAMU RATU DARA

Adakah anda…

• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat mcm dulu?
• Kurang keyakinan dalam memberikan servis terbaik untuk suami  mcm dulu2?
• Kurang rasa selesa sebab keputihan melampau?
• Sering lesu dan lemah urat badan?
• Kulit kusam dan tak de seri langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, JAMU RATU DARA ada jawapannya………

Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.

Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…

Antara khasiat JAMU RATU DARA:

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
gitu..)

TAK RUGI MENCUBA KERANA HARGA NYA AMAT BERPATUTAN IAITU SERENDAH

RM15.00

UNTUK MENCUBA SILA HUBUNGI SAYA PN. NORD DI 016-2266262

Cara Pemakanan

• 2 biji pagi selepas sarapan
• 2 biji malam selepas makan malam
• Di ikuti dgn selawat ke atas Nabi.
• Minum dgn air suam atau air masak. Jangan minum dgn air berkarbonat!

= Anak dara pun boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..=

**Anak dara makan 2 biji sehari pun sudah memadai..

**Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung, menyusu bayi, wanita yg dalam period dan pesakit darah tinggi.

*** Banyakkan minum air masak ***

 
 

Tags: , , , , ,

 
%d bloggers like this: