RSS

JAMU RATU DARA

28 Mar

Adakah anda…

• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat mcm dulu?
• Kurang keyakinan dalam memberikan servis terbaik untuk suami  mcm dulu2?
• Kurang rasa selesa sebab keputihan melampau?
• Sering lesu dan lemah urat badan?
• Kulit kusam dan tak de seri langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, JAMU RATU DARA ada jawapannya………

Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.

Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…

Antara khasiat JAMU RATU DARA:

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
gitu..)

TAK RUGI MENCUBA KERANA HARGA NYA AMAT BERPATUTAN IAITU SERENDAH

RM15.00

UNTUK MENCUBA SILA HUBUNGI SAYA PN. NORD DI 016-2266262

Cara Pemakanan

• 2 biji pagi selepas sarapan
• 2 biji malam selepas makan malam
• Di ikuti dgn selawat ke atas Nabi.
• Minum dgn air suam atau air masak. Jangan minum dgn air berkarbonat!

= Anak dara pun boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..=

**Anak dara makan 2 biji sehari pun sudah memadai..

**Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung, menyusu bayi, wanita yg dalam period dan pesakit darah tinggi.

*** Banyakkan minum air masak ***

 
 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: