RSS

MEMO DARI FOUNDER J.R.D

22 Dec

Pra-Pelancaran “Jamu Ratu Dara” Berwajah Baru

Memorandum

Kepada : Semua Stokis, Sub-Stokis dan Para Pengedar

Tarikh : 22 Disember 2010

Perkara : Pelancaran “Jamu Ratu Dara Berwajah-Baru”

Assalamualaikum wbt. dan salam sejahtera buat semua stokis, sub-stokis & pengedar Jamu Ratu Dara (JRD) yang dihormati.

Pihak syarikat ingin menarik perhatian semua terhadap perkara di atas. Pertama sekali, syukur Alhamdulillah dipanjatkan kehadrat Ilahi, berkat keberkesanan khasiat JRD, kesungguhan anda semua memacu jualan & beserta izinNya, JRD kini mengorak selangkah maju ke depan. Pada tanggal 10 Januari 2011 nanti, kita semua bakal menyaksikan JRD secara rasminya diterjemahkan kepada wajah-baru yang lebih segar & berdaya saing. Justeru, JRD wajah lama akan dihentikan pengedaran berkuatkuasa 31 Disember 2010.

Pembaharuan JRD ini adalah mengambil kira permintaan anda & pelanggan-pelanggan semua yang ingin melihat JRD dikomersilkan secara rasmi dan komprehensif berikutan manafaatnya dan permintaan yang amat tinggi dipasaran. Unjuran angka jualan JRD sepanjang setahun yang lepas dipasaran, menuntut kami menyokong cadangan bernas anda semua kearah transformasi ini. Seperti yang kita semua sedia maklum, fenomena JRD ini berlaku disebabkan khasiat dan keistimewaan JRD yang diakui ramai sebagai suplemen terbaik dari segi kesan-kesan positifnya & juga harga yang amat mampu-milik untuk setiap wanita. Yang menariknya, puluhan ribu unit JRD terjual sepanjang tahun lepas adalah tanpa iklan berbayar, dan 95% adalah jualan di internet. Syabas diucapkan kepada anda semua!

Selaras dengan transfomasi ini, pihak syarikat juga mengumumkan penambahbaikan beberapa ciri-ciri tambahan terhadap JRD. Berikut adalah pembaharuan-pembaharuan tersebut:

i.     Berkelulusan KKM – (MAL 09032148T)

ii.    Memiliki sijil Halal

iii.   Dikilangkan di kilang berstatus GMP

iv.   Kemasan-akhir produk yang eksklusif

v.    Website rasmi baru JRD,  www.beautygarden.com.my yang lebih professiona dan elegan.

vi.   Iklan berbayar JRD di media cetak dan media elektronik secara berperingkat. Slot iklan pertama akan diterbitkan di majalah Mingguan Wanita, bermula Januari 2011 ini.

Sejajar dengan usaha dan langkah-langkah yang diambil bagi memastikan penjenamaan semula JRD ini kondusif dan konstruktif, pengorbanan yang perlu dibayar merangkumi kos yang tinggi. Kos pra-pengilangan, pengilangan dan pengiklanan antara penyumbang terbesar kos untuk menjayakan misi ini. Justeru, JRD wajah-baru akan diperkenalkan mengikut spesifikasi berikut:

i.  Harga Pasaran  : RM30 / kotak (Semenanjung), RM35 / kotak (Sabah&Sarawak)

ii.  Bilangan kapsul / kotak   : 60 kapsul (Kapsul Halagel)

iii. Ramuan : Ramuan dipertingkat (penambahan herba-herba baru yg memberi khasiat optima kepada pengguna tanpa menjejaskan khasiat asal)

Kami memberi jaminan, harga pasaran JRD adalah masih di antara yang termurah & terendah dipasaran produk jamu wanita. Bezanya, JRD tetap kekal sebagai produk jamu wanita yang paling berkesan bagi memenuhi kehendak setiap wanita. Muktamad.

Kami percaya, dengan pembaharuan-pembaharuan tersebut, pelanggan-pelanggan semua tidak lagi perlu merasa was-was untuk menggunakan JRD sebagai suplemen harian meskipun harga telah sedikit berbeza. JRD kini terjamin dari segi keselamatan dan kebersihan dan mendapat pengiktirafan Kementerian Kesihatan Malaysia & Jabatan Agama Islam Malaysia. Bagi pihak stokis, sub-stokis & pengedar pula, jualan JRD kelak adalah tanpa sempadan & medium. JRD kini boleh dipromosi dimana-mana sahaja tanpa halangan. Insyaallah, dengan bantuan pengiklanan dari pihak syarikat & juga kemasan akhir produk yang lebih baik, ianya berupaya menjadi alat bantu-jualan yang lebih efektif.

Pihak syarikat juga ingin menarik perhatian pengedar-pengedar yang ingin menjadi pengedar sah JRD baru, anda semua dinasihatkan supaya membuat pembelian Pakej JRD Baru selewat-lewatnya pada 3 Januari 2011. Ini supaya nama anda semua sempat disiarkan di iklan Mingguan Wanita bulan Januari nanti. Pakej Pengedar JRD Baru akan di emel kepada setiap pengedar-pengedar terdahulu yang sah. Pembelian wajib dibuat dari stokis-stokis yang telah dilantik di negeri masing-masing. Sekiranya stokis negeri belum dilantik, pihak syarikat akan mengambil-alih peranan tersebut.

Sebagai kesimpulannya, dengan fenomena JRD yang tengah hangat menembusi pasaran internet saban hari, adalah wajar untuk JRD diberikan transformasi yang lebih rasmi, eksklusif dan berdaya saing untuk kekal relevan, baik di internet mahupun pasaran terbuka. Ini seterusnya menzahirkan impian kita semua untuk menjadikan JRD sebagai jamu wanita yang paling laris di Malaysia, Insyaallah.

Akhir kata, kami berharap agar transformasi ini menjadi pemangkin ke arah memacu JRD yang lebih gemilang, seterusnya membantu anda semua menghasilkan pendapatan yang maksima. Segala kerjasama, perit jerih pengorbanan anda semua mengharungi tatihan pertama JRD, hingga lah ke saat ini, amat-amat kami hargai dan didahului dengan ucapan terima kasih yang tak terhingga.

Yang Benar,

Puan Aireen Mohd

(Pengasas Beauty Garden Worlwide)

s.k:

Pihak Pengurusan Beauty Garden Worldwide


 
Leave a comment

Posted by on December 22, 2010 in JAMU RATU DARA (JRD)

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: