RSS

Tag Archives: Jamu Ratu Dara

JAMU RATU DARA vs RATU MIRIFICA PLUS

 

Ramai yang tanya, mana lagi elok, Jamu Ratu Dara atau Ratu Mirifica Plus?

Ok ni jawapannya :

Jamu Ratu Dara(JRD) adalah lebih untuk DALAMAN. Elok utk masalah keputihan, masalah period kurang lancar, sengugut, angin dlm badan, masalah keintiman kurang akibat telah melahirkan (mkn JRD boleh bantu ketatkan balik apa yang kurang ketat), membantu menyuburkan rahim bg mereka yang inginkan zuriat, sangat elok di makan oleh wanita yg baru lepas melahirkan. Kiranya untuk sihatkan dalaman, bila dalaman sihat maka muka akan jadi berseri dan segar, tidak lagi pucat, letih dan lesu je.

Ratu Mirifica Plus (RMP) pula adalah lebih untuk LUARAN. Kenapa kita katakan lebih untuk luaran? Sbb bila makan Ratu Mirifica Plus (RMP) ia akan bantu gantikan balik estrogen yang hilang akibat perubahan usia. Makin kita berumur, maka estrogen makin hilang dalam badan. Bila kurang estrogen, maka kulit makin kering dan bersisik, kulit jd kurang anjal dan mula akan nampak kedut2, payudara makin kendur dan tidak anjal, punggung makin leper, rambut makin gugur dan beruban, kuku makin nampak kasar dan tak secantik zaman muda dulu, keinginan bersama suami pun makin kurang.

Dengan Ratu Mirifica Plus ni, ia akan bantu semula kembalikan estrogen. Maka kulit akan kembali gebu, lembab sb ia membantu struktur kulit makin cantik, payudara akan kembali anjal dan montok, punggung kembali nampak terletak, proses uban di rambut pun jd lambat sikit,rambut jd cantik dan kurang gugur. kuku jd kembali merah2 dan tak pucat. Membantu meningkatkan keinginan bersama suami. Ratu Mirifica Plus juga membantu lambatkan pra-menopos.

Kesimpulannya, ADA PERBEZAAN di antara Jamu Ratu Dara dan Ratu Mirifica Plus ini. Kami sarankan ambil dan amalkan kedua2nya sekali untuk hasil yang terbaik.

Pagi makan Jamu Ratu Dara(JRD) – 2bj selepas sarapan.

Malam makan Ratu Mirifica Plus (RMP) – 2 bj sebelum tidur.

Minum byk air utk kesan yg lebih baik.

JRD hanya RM30(sm) / RM35(ss). Ada 60 kapsul,sebulan mkn.
RMP hanya RM45(sm) / RM47(ss). Ada 60 kapsul,sebulan mkn.

Harga sangat ekonomi untuk hasil yang pasti berbaloi-baloi untuk kesihatan dan kecantikan anda. HANYA SERENDAH RM75 SEBULAN, anda kembali menjadi “wanita terbaik” semula.

 

Tags: , , , ,

Ratu Mirifica Plus (RMP)

RATU MIRIFICA PLUS (RMP)

HARGA RUNCIT: RM45 (S/M) & RM47 (S/S)

Dapatkan jamu2 keluaran BEAUTY GARDEN WORLDWIDE dr pengedar2 kami yg berhampiran dengan anda

 
3 Comments

Posted by on September 25, 2012 in RATU MIRIFICA PLUS (RMP)

 

Tags: , , , , , , , ,

PROMOSI!!!JamuRatuDara

Sila KLIK untuk buat pesanan anda

 
Leave a comment

Posted by on January 17, 2011 in JAMU RATU DARA (JRD)

 

Tags: , , , ,

MEMO DARI FOUNDER J.R.D

Pra-Pelancaran “Jamu Ratu Dara” Berwajah Baru

Memorandum

Kepada : Semua Stokis, Sub-Stokis dan Para Pengedar

Tarikh : 22 Disember 2010

Perkara : Pelancaran “Jamu Ratu Dara Berwajah-Baru”

Assalamualaikum wbt. dan salam sejahtera buat semua stokis, sub-stokis & pengedar Jamu Ratu Dara (JRD) yang dihormati.

Pihak syarikat ingin menarik perhatian semua terhadap perkara di atas. Pertama sekali, syukur Alhamdulillah dipanjatkan kehadrat Ilahi, berkat keberkesanan khasiat JRD, kesungguhan anda semua memacu jualan & beserta izinNya, JRD kini mengorak selangkah maju ke depan. Pada tanggal 10 Januari 2011 nanti, kita semua bakal menyaksikan JRD secara rasminya diterjemahkan kepada wajah-baru yang lebih segar & berdaya saing. Justeru, JRD wajah lama akan dihentikan pengedaran berkuatkuasa 31 Disember 2010.

Pembaharuan JRD ini adalah mengambil kira permintaan anda & pelanggan-pelanggan semua yang ingin melihat JRD dikomersilkan secara rasmi dan komprehensif berikutan manafaatnya dan permintaan yang amat tinggi dipasaran. Unjuran angka jualan JRD sepanjang setahun yang lepas dipasaran, menuntut kami menyokong cadangan bernas anda semua kearah transformasi ini. Seperti yang kita semua sedia maklum, fenomena JRD ini berlaku disebabkan khasiat dan keistimewaan JRD yang diakui ramai sebagai suplemen terbaik dari segi kesan-kesan positifnya & juga harga yang amat mampu-milik untuk setiap wanita. Yang menariknya, puluhan ribu unit JRD terjual sepanjang tahun lepas adalah tanpa iklan berbayar, dan 95% adalah jualan di internet. Syabas diucapkan kepada anda semua!

Selaras dengan transfomasi ini, pihak syarikat juga mengumumkan penambahbaikan beberapa ciri-ciri tambahan terhadap JRD. Berikut adalah pembaharuan-pembaharuan tersebut:

i.     Berkelulusan KKM – (MAL 09032148T)

ii.    Memiliki sijil Halal

iii.   Dikilangkan di kilang berstatus GMP

iv.   Kemasan-akhir produk yang eksklusif

v.    Website rasmi baru JRD,  www.beautygarden.com.my yang lebih professiona dan elegan.

vi.   Iklan berbayar JRD di media cetak dan media elektronik secara berperingkat. Slot iklan pertama akan diterbitkan di majalah Mingguan Wanita, bermula Januari 2011 ini.

Sejajar dengan usaha dan langkah-langkah yang diambil bagi memastikan penjenamaan semula JRD ini kondusif dan konstruktif, pengorbanan yang perlu dibayar merangkumi kos yang tinggi. Kos pra-pengilangan, pengilangan dan pengiklanan antara penyumbang terbesar kos untuk menjayakan misi ini. Justeru, JRD wajah-baru akan diperkenalkan mengikut spesifikasi berikut:

i.  Harga Pasaran  : RM30 / kotak (Semenanjung), RM35 / kotak (Sabah&Sarawak)

ii.  Bilangan kapsul / kotak   : 60 kapsul (Kapsul Halagel)

iii. Ramuan : Ramuan dipertingkat (penambahan herba-herba baru yg memberi khasiat optima kepada pengguna tanpa menjejaskan khasiat asal)

Kami memberi jaminan, harga pasaran JRD adalah masih di antara yang termurah & terendah dipasaran produk jamu wanita. Bezanya, JRD tetap kekal sebagai produk jamu wanita yang paling berkesan bagi memenuhi kehendak setiap wanita. Muktamad.

Kami percaya, dengan pembaharuan-pembaharuan tersebut, pelanggan-pelanggan semua tidak lagi perlu merasa was-was untuk menggunakan JRD sebagai suplemen harian meskipun harga telah sedikit berbeza. JRD kini terjamin dari segi keselamatan dan kebersihan dan mendapat pengiktirafan Kementerian Kesihatan Malaysia & Jabatan Agama Islam Malaysia. Bagi pihak stokis, sub-stokis & pengedar pula, jualan JRD kelak adalah tanpa sempadan & medium. JRD kini boleh dipromosi dimana-mana sahaja tanpa halangan. Insyaallah, dengan bantuan pengiklanan dari pihak syarikat & juga kemasan akhir produk yang lebih baik, ianya berupaya menjadi alat bantu-jualan yang lebih efektif.

Pihak syarikat juga ingin menarik perhatian pengedar-pengedar yang ingin menjadi pengedar sah JRD baru, anda semua dinasihatkan supaya membuat pembelian Pakej JRD Baru selewat-lewatnya pada 3 Januari 2011. Ini supaya nama anda semua sempat disiarkan di iklan Mingguan Wanita bulan Januari nanti. Pakej Pengedar JRD Baru akan di emel kepada setiap pengedar-pengedar terdahulu yang sah. Pembelian wajib dibuat dari stokis-stokis yang telah dilantik di negeri masing-masing. Sekiranya stokis negeri belum dilantik, pihak syarikat akan mengambil-alih peranan tersebut.

Sebagai kesimpulannya, dengan fenomena JRD yang tengah hangat menembusi pasaran internet saban hari, adalah wajar untuk JRD diberikan transformasi yang lebih rasmi, eksklusif dan berdaya saing untuk kekal relevan, baik di internet mahupun pasaran terbuka. Ini seterusnya menzahirkan impian kita semua untuk menjadikan JRD sebagai jamu wanita yang paling laris di Malaysia, Insyaallah.

Akhir kata, kami berharap agar transformasi ini menjadi pemangkin ke arah memacu JRD yang lebih gemilang, seterusnya membantu anda semua menghasilkan pendapatan yang maksima. Segala kerjasama, perit jerih pengorbanan anda semua mengharungi tatihan pertama JRD, hingga lah ke saat ini, amat-amat kami hargai dan didahului dengan ucapan terima kasih yang tak terhingga.

Yang Benar,

Puan Aireen Mohd

(Pengasas Beauty Garden Worlwide)

s.k:

Pihak Pengurusan Beauty Garden Worldwide


 
Leave a comment

Posted by on December 22, 2010 in JAMU RATU DARA (JRD)

 

Tags: , , ,

NEW LOOK OF J.R.D

PENGUMUMAN BUAT PENGAMAL JAMU RATU DARA (J.R.D)!!!!!!!!!!!!

Insyaallah mulai tahun hadapan, seawal bln January, Jamu Ratu Dara (JRD) akan melancarkan packing jamu yg baru.

PACKING/LOGO LAMA (w/out KKM approval no)

1botol = RM15 @ 40kapsul

Supplement utk sebulan digalakkan mengambil 2botol = RM30

Makan 2biji pagi & 2biji mlm

PACKING/LOGO BARU (with KKM approval no)

1botol = RM30 @ 60kapsul

Cukup hanya mengambil 1botol sahaja utk sebulan

Makan 1biji pagi & 1biji malam (ramuan yg telah ditambah@dipertingkatkan utk mendapatkan effect yg sama seperti pengambilan 4biji sehari)


 
Leave a comment

Posted by on December 15, 2010 in JAMU RATU DARA (JRD)

 

Tags: , , , ,

~NOT AVAILABLE~ JRD On Sales



JamuRatuDara

ON SALES




 

 

 

Normal price 1bottle = RM15 + RM6 postage

NOW

2bottle = RM30 include postage

5bottle = RM70 include postage

For East M’sia have to add another RM3 for postage



 

Please give me this code “JRD0501” when u place your order

 


 

 


 

 

Thank You 4 your support

 

 

 
2 Comments

Posted by on May 17, 2010 in JAMU RATU DARA (JRD)

 

Tags: ,

JAMU RATU DARA

Adakah anda…

• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat mcm dulu?
• Kurang keyakinan dalam memberikan servis terbaik untuk suami  mcm dulu2?
• Kurang rasa selesa sebab keputihan melampau?
• Sering lesu dan lemah urat badan?
• Kulit kusam dan tak de seri langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, JAMU RATU DARA ada jawapannya………

Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.

Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…

Antara khasiat JAMU RATU DARA:

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
gitu..)

TAK RUGI MENCUBA KERANA HARGA NYA AMAT BERPATUTAN IAITU SERENDAH

RM15.00

UNTUK MENCUBA SILA HUBUNGI SAYA PN. NORD DI 016-2266262

Cara Pemakanan

• 2 biji pagi selepas sarapan
• 2 biji malam selepas makan malam
• Di ikuti dgn selawat ke atas Nabi.
• Minum dgn air suam atau air masak. Jangan minum dgn air berkarbonat!

= Anak dara pun boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..=

**Anak dara makan 2 biji sehari pun sudah memadai..

**Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung, menyusu bayi, wanita yg dalam period dan pesakit darah tinggi.

*** Banyakkan minum air masak ***

 
 

Tags: , , , , ,

 
%d bloggers like this: