RSS

Tag Archives: JAMU

JAMU RATU DARA vs RATU MIRIFICA PLUS

 

Ramai yang tanya, mana lagi elok, Jamu Ratu Dara atau Ratu Mirifica Plus?

Ok ni jawapannya :

Jamu Ratu Dara(JRD) adalah lebih untuk DALAMAN. Elok utk masalah keputihan, masalah period kurang lancar, sengugut, angin dlm badan, masalah keintiman kurang akibat telah melahirkan (mkn JRD boleh bantu ketatkan balik apa yang kurang ketat), membantu menyuburkan rahim bg mereka yang inginkan zuriat, sangat elok di makan oleh wanita yg baru lepas melahirkan. Kiranya untuk sihatkan dalaman, bila dalaman sihat maka muka akan jadi berseri dan segar, tidak lagi pucat, letih dan lesu je.

Ratu Mirifica Plus (RMP) pula adalah lebih untuk LUARAN. Kenapa kita katakan lebih untuk luaran? Sbb bila makan Ratu Mirifica Plus (RMP) ia akan bantu gantikan balik estrogen yang hilang akibat perubahan usia. Makin kita berumur, maka estrogen makin hilang dalam badan. Bila kurang estrogen, maka kulit makin kering dan bersisik, kulit jd kurang anjal dan mula akan nampak kedut2, payudara makin kendur dan tidak anjal, punggung makin leper, rambut makin gugur dan beruban, kuku makin nampak kasar dan tak secantik zaman muda dulu, keinginan bersama suami pun makin kurang.

Dengan Ratu Mirifica Plus ni, ia akan bantu semula kembalikan estrogen. Maka kulit akan kembali gebu, lembab sb ia membantu struktur kulit makin cantik, payudara akan kembali anjal dan montok, punggung kembali nampak terletak, proses uban di rambut pun jd lambat sikit,rambut jd cantik dan kurang gugur. kuku jd kembali merah2 dan tak pucat. Membantu meningkatkan keinginan bersama suami. Ratu Mirifica Plus juga membantu lambatkan pra-menopos.

Kesimpulannya, ADA PERBEZAAN di antara Jamu Ratu Dara dan Ratu Mirifica Plus ini. Kami sarankan ambil dan amalkan kedua2nya sekali untuk hasil yang terbaik.

Pagi makan Jamu Ratu Dara(JRD) – 2bj selepas sarapan.

Malam makan Ratu Mirifica Plus (RMP) – 2 bj sebelum tidur.

Minum byk air utk kesan yg lebih baik.

JRD hanya RM30(sm) / RM35(ss). Ada 60 kapsul,sebulan mkn.
RMP hanya RM45(sm) / RM47(ss). Ada 60 kapsul,sebulan mkn.

Harga sangat ekonomi untuk hasil yang pasti berbaloi-baloi untuk kesihatan dan kecantikan anda. HANYA SERENDAH RM75 SEBULAN, anda kembali menjadi “wanita terbaik” semula.

 

Tags: , , , ,

Ratu Mirifica Plus (RMP)

RATU MIRIFICA PLUS (RMP)

HARGA RUNCIT: RM45 (S/M) & RM47 (S/S)

Dapatkan jamu2 keluaran BEAUTY GARDEN WORLDWIDE dr pengedar2 kami yg berhampiran dengan anda

 
3 Comments

Posted by on September 25, 2012 in RATU MIRIFICA PLUS (RMP)

 

Tags: , , , , , , , ,

PROMOSI!!!JamuRatuDara

Sila KLIK untuk buat pesanan anda

 
Leave a comment

Posted by on January 17, 2011 in JAMU RATU DARA (JRD)

 

Tags: , , , ,

NEW LOOK OF J.R.D

PENGUMUMAN BUAT PENGAMAL JAMU RATU DARA (J.R.D)!!!!!!!!!!!!

Insyaallah mulai tahun hadapan, seawal bln January, Jamu Ratu Dara (JRD) akan melancarkan packing jamu yg baru.

PACKING/LOGO LAMA (w/out KKM approval no)

1botol = RM15 @ 40kapsul

Supplement utk sebulan digalakkan mengambil 2botol = RM30

Makan 2biji pagi & 2biji mlm

PACKING/LOGO BARU (with KKM approval no)

1botol = RM30 @ 60kapsul

Cukup hanya mengambil 1botol sahaja utk sebulan

Makan 1biji pagi & 1biji malam (ramuan yg telah ditambah@dipertingkatkan utk mendapatkan effect yg sama seperti pengambilan 4biji sehari)


 
Leave a comment

Posted by on December 15, 2010 in JAMU RATU DARA (JRD)

 

Tags: , , , ,

JAMU RATU DARA

Adakah anda…

• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat mcm dulu?
• Kurang keyakinan dalam memberikan servis terbaik untuk suami  mcm dulu2?
• Kurang rasa selesa sebab keputihan melampau?
• Sering lesu dan lemah urat badan?
• Kulit kusam dan tak de seri langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, JAMU RATU DARA ada jawapannya………

Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.

Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…

Antara khasiat JAMU RATU DARA:

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
gitu..)

TAK RUGI MENCUBA KERANA HARGA NYA AMAT BERPATUTAN IAITU SERENDAH

RM15.00

UNTUK MENCUBA SILA HUBUNGI SAYA PN. NORD DI 016-2266262

Cara Pemakanan

• 2 biji pagi selepas sarapan
• 2 biji malam selepas makan malam
• Di ikuti dgn selawat ke atas Nabi.
• Minum dgn air suam atau air masak. Jangan minum dgn air berkarbonat!

= Anak dara pun boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..=

**Anak dara makan 2 biji sehari pun sudah memadai..

**Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung, menyusu bayi, wanita yg dalam period dan pesakit darah tinggi.

*** Banyakkan minum air masak ***

 
 

Tags: , , , , ,

 
%d bloggers like this: